Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie, spersonalizowane (np.: indywidualna okładka, grawer laserem, itp.) nie podlegają zwrotowi. Reklamacje dotyczące mechanicznych uszkodzeń powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie dostarczenia zamówionego towaru spowodowane przez firmę transportową. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady, powinien skontaktować się z biurem obsługi klienta lub odesłać go pod adres firmy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację dotyczącą wady.

W zgłoszeniu prosimy wpisać: numer zamówienia; możliwie dokładny opis nieprawidłowości; jeżeli reklamacja dotyczy błędu na dokumencie księgowym, prosimy o podanie numeru i kontakt wyłącznie za pomocą e-maila.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Po rozpatrzeniu Sprzedający poinformuje Kupującego o decyzji za pomocą e-maila, telefonicznie lub listownie, jeżeli Kupujący poprosił o taką formę odpowiedzi. Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny lub sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Może też uzgodnić z odbiorcą przecenę towaru bez konieczności przesyłek.

Towar odsyłasz na swój koszt, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

REGULAMIN SKLEPU
Formularz zwrotu