/Najczęstsze pytania – FAQ
Najczęstsze pytania – FAQ2019-02-19T08:42:25+00:00
Pliki2019-01-18T13:48:19+00:00

W jakim formacie mam wgrać pliki?

Przyjmujemy pliki w pdf., jpg. i tiff.

Co mam zrobić, gdy nie mogę wgrać plików?

Jeżeli pojawia się problem z wgraniem plików, upewnij się czy spełniają one wymagania co do formatu (jpg., pdf., tiff.). Jeśli nadal nie możesz wgrać plików, prześlij je drogą mailową na maila: zamowienia@dziecioteka.pl.

Moje pliki zostały odrzucone, gdzie mogę wgrać nowe pliki?

Jeżeli nie możesz wgrać plików przez panel, wyślij je na zamowienia@dziecioteka.pl.

Czy moje pliki będą poddawane obróbce?

Przesłane pliki do zamówienia nie są poddawane obróbce. Jeżeli jesteś zainteresowany indywidualnym projektem lub obróbką zdjęć napisz do nas na zamowienia@dziecioteka.pl, wtedy za dodatkową opłatą wykonamy taki projekt.

Czy moje zdjęcia będą wyglądały tak jak na monitorze?

Kolory wyświetlane na monitorze mają charakter orientacyjny i mogą różnić się od kolorów po wydruku. Projekty drukowane wymagają lepszej jakości, niż te co widzimy na monitorze. Sugerowana jakość wydruku zdjęć zależy od wielkości dpi. Im wyższa wysokość, tym lepsza jakość wydruku. Duże wymiary zdjęcia rekompensują małe dpi, wtedy możemy je zwiększyć dodając jakości produktu. Przykładowo: duże ryzyko kiepskiej jakości wydruku zdjęcia mają np.: zdjęcia pobrane z facebook’a, ponieważ ma on własną kompresję zdjęć, zmniejszającą jakość zdjęcia.

Gdzie mogę sprawdzić ile dpi ma moje zdjęcie?

Najprościej jest kliknąć na zdjęcie prawym klawiszem myszy i wybierając ostatnią pozycję z listy – właściwości, następnie wejść w zakładkę szczegóły, gdzie znajdują się wszystkie informacje dotyczące naszego zdjęcia i wyszukać tam informacje o rozdzielczości zdjęcia.

Co to jest dpi zdjęcia?

DPI (Dots Per Inch) – jest to ilość pikseli przypadających na cal, mówiąc prościej jest to po prosu 300 kropek (pikseli) przypadających na 2,54 centymetra (1 cal). Samo DPI nie określa obszaru, podaje tylko gęstość upakowania punktów, z których składa się obraz. Ta jednostka jest bardzo pomocna w pracy grafików lub fotografów, ponieważ dzięki niej wiedzą jak przygotować plik do wydrukowania w dobrej jakości lub zaprezentowania w określonym rozmiarze.

Reklamacje i zwroty2019-01-18T13:58:01+00:00

Kiedy przysługuje mi prawo do reklamacji?

Jeśli produkt, który otrzymałeś, nie jest zgodny ze specyfikacją lub ma widoczną wadę, możesz mailowo złożyć wniosek reklamacyjny lub odesłać do nas produkt z formularzem reklamacji. Zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji. Produkty wykonywane na indywidualne zamówienie, spersonalizowane (np, indywidualna okładka, grawer laserem, itp.) nie podlegają zwrotowi. Reklamacje dotyczące mechanicznych uszkodzeń powstałych podczas transportu paczki będą rozpatrywane na podstawie spisanego wraz z dostawcą paczki protokołu reklamacyjnego. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru. Więcej w regulaminie.

Chcę złożyć reklamację – jak to zrobić?

Należy skontaktować się z biurem obsługi klienta drogą telefoniczną lub mailową, ewentualnie odesłać produkt pod adres firmy. Do odsyłanego towaru należy dołączyć informację dotyczącą wady.

Jak długo będę czekać na rozpatrzenie reklamacji?

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny lub sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu bądź zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Może też uzgodnić z odbiorcą przecenę towaru bez konieczności przesyłek.

Jak dowiem się, czy reklamacja została rozpatrzona?

Najlepiej kontaktując się z nami drogą mailową lub telefoniczną.

Czy mogę zwrócić produkt?

Tak, w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania istnieje taka możliwość. Prosimy wtedy o odesłanie wraz z formularzem zwrotu. Produkty wykonywane spersonalizowane (np.: indywidualna okładka, grawer laserem, itp.) nie podlegają zwrotowi. Zwroty dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

Panel klienta2019-01-18T13:59:25+00:00

Jak mogę zmienić dane ?

Można zrobić to samodzielnie w ustawieniach konta w zakładce “Moje dane” lub skontaktować się z nami mailowo bądź telefonicznie z wyjaśnieniem problemu. Jeżeli mailowo należy posługiwać się mailem podanym przy zakładaniu konta. W celu usprawnienia kontaktu prosimy o uzupełnienie formularza poprawnymi danymi.

Zapomniałem hasła, jak mogę je odzyskać?

Można zrobić to samodzielnie za pomocą panelu “Odzyskaj hasło/Zapomniałem hasła” lub kontaktując się z nami mailowo bądź telefonicznie. Przy wyborze kontaktu mailowego należy posługiwać się mailem podanym podczas zakładania konta.

Dlaczego muszę podać numer telefonu przy rejestracji?

Numer telefonu jest niezbędny do kontaktu, jeżeli będą jakieś nieścisłości w zamówieniu kontaktujemy się wtedy z Klientem. Jeżeli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych to też takie wiadomości będą przychodziły SMS-em.

Nasze produkty2019-01-18T13:55:59+00:00

Czy są to polskie produkty?

Tak, są to polskie produkty, wszystko od polskiego producenta z wieloletnią tradycją w tym fachu – firmy EMPOL. Wszystkie produkty są tworzone z największą starannością i precyzją.

Co to jest album tradycyjny?

Album tradycyjny jest to album służący do wklejania zdjęć. Taki album to klasyczna forma wklejania zdjęć, przez co nadajemy im niepowtarzalnego charakteru. Dzięki niemu możemy uporządkować domowe archiwa leżących zdjęć. Przy okazji możemy dodać przy zdjęciach własne opisy lub rysunki. Tworzenie takiego albumu sprawia, że każdy z nas może poczuć się artystą. Taki prezent na pewno wywoła uśmiech na twarzy obdarowanego. Minimalna liczba kart w bloku to 20, a maksymalna 110. Mogą być one przedzielone pergaminem.

Czy w albumie tradycyjnym jest mi potrzebny pergamin?

Wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Pergamin stosowany jest jako przekładka pomiędzy stronami w albumie tradycyjnym. Stanowi zabezpieczenie zdjęć przed brudem, zniszczeniem i palcowaniem. Jest on biały z delikatna ozdobną fakturą. Gramatura pergaminu to około 40g/m2.

Co to jest grawerowanie laserowe?

Grawerowanie laserowe, czyli wypalenie w danym materiale dowolnego wzoru lub napisu wybraną czcionką w odpowiedniej podanej wielkości . Nie powoduje odkształceń, pęknięć, zarysowań. W zależności od podkładu danego materiału grawer przyjmuje odpowiedni kolor. Praktycznie na każdym materiale wyjdzie w innym odcieniu. Jedna z precyzyjnych metod wyróżniających album. Technika ta skierowana jest do osób ceniących sobie efektywność, personalizację, trwałość, oryginalność, a przy tym elegancję produktu. Dzięki grawerowi nadajemy produktowi cechy indywidualne, zwiększając jego atrakcyjność.

Ile zdjęć wejdzie do albumu?

Wszystko zależy od wybranego formatu albumu i ilości stron w nim. Jest to również uzależnione od formatu zdjęć i ich orientacji. Przykładowo do albumu 30 x 30 cm na 1 stronę wejdą 2 zdjęcia w pionie lub poziomie formatu 9 x 13 cm. Wybierając w tym albumie ilość stron 60, czyli do albumu wejdzie 120 zdjęć.

Jaka jest różnica między ilością stron, a ilością kartek?

1 kartka = 2 strony

Co to jest album kartonowy?

Jest to album studyjny, w którym zdjęcia wsuwa się w prostokątne, zdobione złotą ramką okienka. W takim typie albumu zdjęcia umieszcza się w ciągu okienek, w różnych układach. Ramki w środku wykonane są ze sztywnego kartonu o fakturze płótna, a dzięki złotej lamówce wokół wyglądają bardzo efektownie. Albumik mieści od 2 do 3 zdjęć, wszystko zależy od wyboru układu okienek. Możemy również dodać miejsce na płytę lub zakładkę do włożenia innych zdjęć. Takie ramki sprawiają, że zdjęcie zdobywa dodatkową stylową oprawę i zdjęcia wyglądają jeszcze lepiej.

Albumy kartonowe są wspaniałym pomysłem na prezent dla gości, rodziców, chrzestnych, dziadków. Mogą służyć one również jako doskonała pamiątka z przedszkola, szkoły, Chrztu Św., Komunii Św., itp.

Warunki i koszty dostawy2019-01-18T13:51:20+00:00

Czy wysyłacie paczki za granicę?

Tak, jest u nas taka możliwość.

Jaką firmą kurierską wysyłacie towar?

Przede wszystkim korzystamy z usług firmy GLS i PocztyPolskiej jeżeli chodzi o przesyłki krajowe, natomiast zagraniczne przesyłki wysyłamy przy pomocy firmy DHL.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, jak najbardziej w Środzie Wielkopolskiej.

Jak dowiedzieć się czy przesyłka została już wysłana?

W panelu klienta na naszej stronie w zakładce zamówienia można sprawdzić jego status. Wysyłamy również maila w dniu wysyłki o nadaniu paczki.

Czy mogę zamówić wysyłkę na adres inny niż mój adres zamieszkania?

Tak.

Realizacja zamówienia2019-01-18T13:49:24+00:00

Czy mogę edytować lub usunąć zamówienie?

Każde zamówienie można edytować lub usunąć, jeżeli nie zostało jeszcze opłacone i przekazane do realizacji. Po nieopłaceniu zamówienia w ciągu 7 dni samo automatycznie się kasuje.

Czy muszę mieć konto, żeby składać zamówienie?

Nie, nie trzeba zakładać konta w sklepie, aby złożyć zamówienie. Można to również zrobić jako “gość”.

Jak długo będę czekać na towar od momentu zamówienia?

Wszystko w zależności od zamówionego produktu. Staramy się realizować zamówienia w ciągu 3-4 dni roboczych + wysyłka, już niezależna od nas.

Jestem zainteresowany zakupem bardzo dużej ilości jednego lub kilku produktów, czy realizujecie też takie zamówienia?

Tak, realizujemy również duże zamówienia. W takich sprawach najlepiej kontaktować się z nami mailowo.

Formy płatności2019-01-18T14:00:04+00:00

Czy wystawiacie faktury?

Tak, wystawiamy również faktury. W tym celu proszę uzupełnić odpowiednie dane lub napisać do nas maila z numerem zamówienia i danymi do faktury.

Potrzebuje fakturę VAT a zapomniałem wpisać dane firmy w przesyłce znalazłem tylko paragon fiskalny – co zrobić aby otrzymać fakturę?

Na podstawie paragonu możemy wystawić fakturę, ale trzeba zwrócić nam paragon.

REGULAMIN SKLEPU